Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Управління сучасною школою є складною
системою з багатьма внутрішніми
взаємозв’язками.
|
Функціонування та розвиток загальноосвітньої школи залежить від
сукупності зовнішніх чинників прямого й опосередкованого впливу на школу.
Передусім — це особливостіного і культурного розвитку країни;
зосереджені в системі освіти матеріально-фінансові, кадрові ресурси,
культурний простір, у якому зростають особистість; тенденції розвитку освіти;
рівень розвитку наук, які працюють на школу, формуються система державного
управління освітою, нормативно-правова база, що забезпечує функціонування
школи. Уся ця сукупність постійно змінюваних зовнішніх умов під дією
об’єктивно-суб’єктивних чинників трансформується. Кожен стан розвитку суспільства зумовлює відповідні йому
особли вості управління внутрішньошкільним життям. На сучасному етапі до
таких особливостей належать:
|
1. Зміна підходів в оцінюванні діяльності школи.
|
2. Демократизація управління.
|
3. Зміна кадрової ситуації в школі.
|
4. Варіативність управління.
|
5. Зміна методів управління.
|
6. Зміна методологічних засад
управління.
|
|
|
|
Календар |
« Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|