Неділя, 05.05.2024, 10:24
Сайт Малорублівської школи І - ІІ ступенів
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Новації у 2013-2014 навчальному році

 1.     Продовжуємо впроваджувати нові Державні стандарти початкової загальної освіти:

-         учні 2-го класу за рішенням педагогічної ради оцінюються в балах, окрім предметів «Основи здоров’я», «Фізична культура», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», «Мистецтво», «Сходинки до інформатики», які мають оцінюватись вербально;

-         у 2013-2014 навчальному році другокласники розпочнуть вивчати новий навчальний предмет «Сходинки до інформатики» ( при вивченні зазначеного предмету учні будуть працювати за обов’язково за комп’ютером, але час роботи не повинен перевищувати 15 хвилин, весь інший час вчитель буде знайомити учнів з теоретичним навчальним матеріалом).

2.     Розпочнемо впровадження нових Державних стандартів базової загальної середньої освіти:

-         учні 5- х класів вивчатимуть дві іноземні мови;

-         розпочнеться вивчення інформатики;

-         передбачено посилення використання здоров’язбережувальних технологій;

-         підвищена увага приділятиметься природничій та екологічній освіті.

 

Міністерство освіти і науки, під час адаптаційного періоду ( у перші два місяці),  рекомендує учнів 5-х класів оцінювати словесно та мінімально скоротити домашні завдання.

Також МОН розроблено «Поради батькам п’ятикласників», які направлені  у всі школи і мають бути видрукувані та роздані батькам учнів 5-х класів.

 

Здоров’язбережувальна компетентність учнів буде формуватись через освітню галузь «Здоров’я і фізична культура». Саме через предмет «Основи здоров’я» учні мають мати  знання про здоров’я і безпеку, здоровий спосіб життя, дбайливо ставитись до свого здоров’я. Бути підготовленим до забезпечення власної безпеки та безпеки інших людей у надзвичайних ситуаціях.

Нова програма з фізичної культури спрямована на формування в учнів мотивації збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовленості( у 1-9 класах по 3 години уроків фізичної культури, у 10-11класах – 2 години).

Поради батькам пятикласників

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.

2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

6. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.

7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам'ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу.
Не пов'язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.

9. Ваша дитина має оцінювати свою гарну успішність як нагороду, а неуспішність - як покарання. Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо у дитини не все добре в школі. Постарайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень вони можуть привести до емоційних проблем.

10. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов'язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.

11. З'ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв'язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

12. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі.

 

 

Поради соціально-психологічної служби

Пам’ятка для батьків.

·         Ніколи не займайтесь "виховною роботою” в поганому настрої.

·         Чітко визначте, що ви хочете від дитини (і поясніть це їй), а також дізнайтесь що вона думає з цього приводу.

·         Надайте дитині самостійність не контролюйте кожен її крок.

·         Не підказуйте готового рішення, а показуйте можливі шляхи до нього і розглядайте з дитиною її правильні і неправильні, доцільні і недоцільні кроки до мети.

·         Не пропустіть моменту коли досягнуто перщі успіхи. Відмітьте їх.

·         Вкажіть дитині на допущену помилку, щоб вона осмислила її.

·         Оцініть вчинок, а не особистість. Пам’ятайте: сутність людини і її окремі вчинки не одне і те саме.

·         Дайте дитині відчути (посміхніться), що співчуваєте їй, вірите в неї, незважаючи на помилку.

·         Ви повинні бути твердими, але добрими.

 

Нагадування батькам

Ваші обов’язки та відповідальність

 

Якщо, Ваша дитина:

·         пропускає уроки без поважної причини;

·         хамить, грубіянить, б’є, штовхає, відноситься з неповагою до вчителів, адміністрації школи;

·         зриває та регулярно не готує уроки;

·         була замічена за курінням, алкоголем, бійкою чи крадіжкою;

·         відноситься з нахабством: обзиває, б’є учнів школи.

Якщо, Ви:

·         не реагуєте на скарги вчителів, адміністрації школи;

·         ведете себе аморально по відношенню до вчителів, погрожуєте, грубіяните;

·         не займаєтесь вихованням дітей;

Проводяться такі види роботи:

1.Девіантних учнів ставлять на шкільний облік

а) розробка картки вивчення та обліку учня;

б) розробка соціально-демографічного паспорту на дитину;

в) аналіз навчальних досягнень дитини;

г) складання акту обстеження житлово-побутових умов;

д) характеристика "важкого” підлітка.

2.У випадку невідвідування школи соціальний педагог здійснює:

а) подання та акт обстеження житлово-побутових умов проживання дитини начальнику служби в справах неповнолітніх;

б) подання та акт обстеження житлово-побутових умов проживання дитини в управління освіти і науки.

3.У випадку неодноразового звернення в службу в справах неповнолітніх здійснюється:

а) притягання батьків до адміністративної відповідальності;

б) подання характеристики на учня;

в) свідчення на комісії виконкому міської ради.

4. У випадку неоднарозового притягнення батьків до адміністративної відповідальності здійснюється співпраця з службою в справах неповнолітніх у зв’язку із ініціюванням позбавлення батьківських прав.

5. У випадку скоєння злочину соціальний педагог:

а) подає характеристику учня в міліцію;

б) присутній на допитах;

в) подає характеристику в суд;

г) присутній та дає свідчення на суді.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024

Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz